بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
13 وسیله ضروری که باید داخل کیف لوازم آرایش بگذازیم
یک شنبه 26 خرداد 1398 ساعت 11:22 | بازدید : 487 | نویسنده : علی | ( نظرات )

به عنوان خانم جوانی که تجربه زیادی در زمینه آرایش ندارید و تازه کار هستید به لوازم ضروری برای کیف آرایشی خود نیاز دارید. همه ما دوست داریم ویژگی‌های خوب صورت خود را برجسته کنیم. دلیل استفاده از لوازم آرایشی نیز همین مسئله است. به همین دلیل بهتر است از خرید لوازم آرایشی که مطمئن هستید هیچگاه استفاده نخواهید کرد خودداری کنید. خرید بیش از اندازه لوازم آرایش هیچ فایده‌ای ندارد و چیزی جز هدر دادن پول نیست. بعد از خرید کیف لوازم آرایش چه چیزهایی داخل آن قرار دهیم؟

نکات کلی که در مورد خرید لوازم آرایش باید بدانید:

اگر در سنین جوانی هستید قانون “کمتر بیشتر است” را در مورد خرید لوازم آرایش در نظر بگیرید.

اگر آرایش چشم دودی را دوست ندارید هیچ لزومی ندارد پالت سایه چشم دودی بخرید.

دوست دارید پوستی درخشان داشته باشید؟ حتما هنگام خرید، لوازم پایه آرایشی که این امکان را به شما بدهند انتخاب کنید.

پوست شما نرم و لطیف است به همین دلیل از خرید محصولات آرایشی بدون خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده آن‌ها خودداری کنید.

 

مرطوب کننده پوست

برای گرفتن بهترین نتایج از آرایش صورت خود، باید پوستی عالی داشته باشید. پوستی که رطوبت لازم را داشته باشد عالی و بی نقص به نظر می‌رسد. یک مرطوب کننده پوست با کیفیت به شما کمک زیادی خواهد کرد.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

پرایمر آرایشی

خرید پرایمر آرایشی اختیاری است. پرایمر آرایشی به شما این امکان را می‌دهد آرایشی با ماندگاری بالا داشته باشید. هیچوقت پرایمر آرایشی را بدون دانستن نوع پوست خود نخرید. برای پوست‌های خشک پرایمرهای آبرسان بهترین انتخاب هستند و اگر پوستی چرب و با منافذ باز دارید بهتر است از انواع مات کننده پرایمر آرایشی استفاده کنید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

کرم BB یا کرم پودر

اگر آرایش‌های سنگین و مشخص را روی پوست خود دوست ندارید می‌توانید ابتدا از یک کانسیلر مناسب برای پوشش دادن دانه‌های سیاه پوست و دیگر مشکلات پوست صورت خود استفاده کنید. کانسیلر به خوبی این موارد را برطرف می‌کند و نیازی به استفاده زیاد از حد ندارد. کرم BB دیگر پیشنهاد ما به شماست. یک لایه از این کرم برای پوشش پوست شما کافی است و بدون ایجاد حس آرایش مصنوعی در پوست عملکرد مناسبی خواهد داشت.

پنکیک

برای داشتن آرایشی که در طول روز ماندگار باشد به یک پنکیک مناسب هم نیاز دارید. آرایش شما ممکن است به علت عرق کردن و یا ترشح چربی از پوست بعد از چند ساعت از بین برود. ما به شما توصیه می‌کنیم پنکیک مناسب برای پوشش پوست چانه، بینی و پیشانی تهیه کنید. اما اگر پوست خشکی دارید می‌توانید از پودر استفاده نکنید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

برنزر

خرید برنزر کاملا اختیاری است ولی در صورت تمایل به خرید، برنزرهای مات بهترین نتیجه را برای شما خواهند داشت.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

رژگونه

آرایش شما بدون رژگونه ناقص خواهد بود. خانمها با تن پوست گرم باید به سراغ رژگونه هلویی بروند و خانم‌هایی که توناژ پوستشان سرد است می توانند رژگونه‌های صورتی را انتخاب کنند.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

مداد ابرو

مداد ابرو یکی از مهم‌ترین لوازم آرایش است که باید در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. ابروهای مرتب شده را با استفاده از مداد ابرو خیلی زیباتر دیده می‌شوند.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

خط چشم

فراموش نکنید که برای کیف لوازم آرایش خود خط چشم هم باید بخرید. خط چشم قهوه‌ای برای استفاده روزمره، خط چشم بژ برای مواقعی که دوست دارید چشم‌های شما درشت‌تر به نظر برسند و خط چشم مشکی برای داشتن ظاهری شگفت انگیز.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

پالت سایه چشم

آرایش شما بدون استفاده از سایه چشم کامل نخواهد بود. برای شروع ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک پالت سایه چشم با رنگ‌های طبیعی و خنثی بخرید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

ریمل

به جای استفاده از اکستنشن مژه و مژه‌های مصنوعی بهتر است از یک ریمل خوب و ماندگار برای آرایش استفاده کنید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

رژلب / برق لب

رژلب های نود ، مات و کرمی بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند. ابتدا باید بدانید که کدام رژ لب مناسب رنگ پوست شما است و بهترین را انتخاب کنید و داخل کیف لوازم زیبایی خود قرار دهید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

برس آرایشی

برای استفاده از برنزر، سایه چشم یا رژگونه باید برس مناسب آرایش در اختیار داشته باشید. بهتر است چند برس نرم آرایشی با شکل و اندازه‌های متفاوت خریداری کنید.

درون کیف لوازم آرایش چه چیزهایی قرار دهیم؟

پاک کننده آرایش

همیشه آرایش خود را در پایان روز از صورت خود پاک کنید. تمیز کردن پوست از کارهای ضروری است که هر خانمی باید به صورت مرتب و روزانه انجام دهد. چه آرایش کرده باشید و چه یک روز طولانی را در هوای آلوده سپرده کرده باشید و حتی اگر از خانه خارج نشده باشید چربی اضافی پوست شما باید پاکسازی و تمیز شود.

خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش زنانه

اگر به دنبال خرید اینترنتی یک کیف لوازم آرایش باکیفیت هستید به فروشگاه اینترنتی زرینچه مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی زرینچه علاوه بر تضمین کیفیت کیف ها به ارائه خدمات باز پس گیری کالا در صورت نارضایتی و همچنین ارسال رایگان می پردازد.

فروشگاه اینترنتی زرینچه

www.Zarinche.com

منبع: چی بپوشم


موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی محصولات آرایشی بهداشتی بورژوا برای خانم‌ها
چهار شنبه 22 خرداد 1398 ساعت 16:8 | بازدید : 522 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برند بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۶۳ در یکی از بلوار های بزرگ منطقه تئاتری پاریس تشکیل شد. محصولات آرایشی و بهداشتی بورژوا اولین بار توسط جوزف آلبرت پانسین بازیگر تئاتری که اولین موسس این برند بود به بازار عرضه شد. سال ۱۸۶۸ آلبرت پانسین حق امتیاز محصولات خود را به الکساندر ناپلون بورژوا واگذار کرد. بورژوا BOURJOIS در سال ۱۸۹۷ با عرضه‌ی پودر برنج که برای نرمی پوست استفاده می‌شد برای اولین بار در بازار جهانی، مورد استقبال بانوان قرار گرفت. از همان زمان بورژوا به عنوان یک مارک آرایشی بین‌المللی شناخته شد. اکنون برند بورژوا BOURJOIS با ۱۵۰ سال قدمت، یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

کرم‌پودری که توسط کمپانی بورژوآ تولید شده با نام «Air Mat» شناخته شده است که ماندگاری آن تا ۲۴ ساعت روی پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شرکت فرانسوی بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. کرم پودر ی که رنگ آن با رنگ پوست شما مشابه باشد و پوشش مناسب داشته باشد یکی از عوامل انتخاب خواهد بود؛ کرم‌پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن به‌عنوان یک زیرساز می‌توانید استفاده کنید. این کرم‌پودر ضمن محافظت از پوست شما در مقابل اشعه‌ی مضر نور خورشید از ماندگاری بالایی برخوردار بوده که تا ۲۴ ساعت اثر آن روی پوست شما خواهد ماند.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix شماره 53 حجم 30 میلی لیتر

کرم پودر هلثی میکس بورژوا، با پوشانندگی بالای خود، چهره را بدون خستگی جلوه داده و ظاهری شاداب به آن می دهد. فرمولاسیون این محصول ترکیبی از میوه های متنوع است که هر یک با خاصیت منحصر به فرد خود، در ایجاد یک ظاهر سالم تاثیر گذار است.

ریمل بورژوآ

ریمل بورژوآ

زمانی آرایش چشم تاثیر خود را نشان خواهد داد که با دقت و با توجه به در نظر گرفتن حالت چشم انجام شود، یکی از ملزومات آرایشی که در نشان دادن حالت اصلی چشم نقش دارد استفاده از ریمل است. ریمل مدل «Twist Up The Volume Ultra Black» توسط کمپانی بورژوآ به بازار عرضه شده است که نه تنها به مژه‌هایتان حجم می‌دهد بلکه در افزایش طول مژه دخیل است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول با یک برس اما با دو حالت مختلف طراحی شده است، به طوری‌که سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغیر می‌کند که دارای عملکرد متفاوت روی مژه خواهد بود. برس این محصول از نوع ژله‌ای است و از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند، به‌صورت یکدست در سطح مژه‌هایتان پخش می‌شود.

کانسیلر بورژوآ 

کانسیلر بورژوآ مدل Healthy Mix شماره 53

 

کانسیلر بورژوآ مدل Healthy Mix، نشانه های خستگی بر روی صورت را برطرف می نماید و بلافاصله پس از استفاده تاثیر آن قابل مشاهده است. این محصول دارای یک اپلیکاتور ویژه با سری فوق العاده نرم است که با فرمولاسیون بسیار سبکی که این محصول دارد جلوه ای کاملاً طبیعی برای پوست ایجاد می کند. پوشانندگی این محصول بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن،نتیجه مطلوبی حاصل می گردد و در نهایت پوستی یک دست و شفاف به ارمغان می آورد. این کانسیلر حاوی رنگدانه های قوی می باشد که به خوبی سیاهی دور چشم را می پوشاند همچنین می تواند لکه های قرمز و جای جوش را بطور کامل بپوشاند.

تستر ادو تویلت زنانه بورژوآ

تستر ادو تویلت زنانه بورژوآ مدل Glamour Fantasy حجم 50 میلی لیتر

تستر ادو پرفیوم زنانه بورژوآ مدل Glamour Lovely حجم ۵۰ میلی‌ لیتر رایحه شیرین و خوراکی دارد و با اولین اسپری از این عطر شمیم میوه را حس خواهید کرد. با گذشت زمان عطر خوش گل رز و یاسمن حسی زیبا و دل انگیز برای شما رقم خواهد زد که با فرارسیدن رایحه مشک به عنوان نت پایانی به تدریج از عطر این گل ها کم خواهد شد و شادابی حاصل از استشمام مشک به سراغ شما خواهد آمد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Beauty Full Volume X10

ریمل مژه از برند خوش‌نام بورژوآ مدل «Beauty Full Volume» بوده که از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده و حاوی ویتامین B5 است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول با داشتن ویتامین B5 که جزو ویتامین‌های محلول در آب هستند و برای چشم‌هایی که حساس هستند مناسب بوده و با توجه به برند نگرانی شما را در رابطه با قرمزی و اشک افتادن چشم رفع کرده است.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

 

ریمل

برای داشتن آرایش با تاثیرگذاری زیاد، باید آرایش را گام به گام انجام داد تا نتیجه‌‌ی دلخواه را بگیریم. آرایش چشم جزو اصلی‌ترین نوع آرایش به شمار می‌آید و باید اصول آن را بدانیم تا فرم و حالت اصلی چشم را با آرایش زیباتر کنیم. شرکت بورژوآ ریمل مدل «Volume Glamour Max Difinition» را به بازار جهانی معرفی کرده است که در سری ریمل‌های حجم‌دهنده قرار دارد و برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی دارند.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix، انتخابی مناسب برای یکدست کردن پوست بدون ایجاد سنگینی است. این کرم پودر حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین‌ها جهت افزایش شفافیت پوست و رفع فوری نشانه‌های خستگی از چهره است. این محصول با قابلیت آبرسانی به لایه فوقانی اپیدرم، رطوبت پوست را تا ۲۴ ساعت حفظ می‌کند و قرمزی و تیرگی‌های پوست صورت را به طور قابل ملاحظه‌ای در تمام طول روز برطرف می‌کند. بافت این محصول سبک بوده و به‌خوبی روی پوست می‌نشیند و با آن هماهنگ می‌شود. این محصول حاوی ترکیبی از رایحه‌‌های میوه است که حس خوشایند استفاده از این کرم پودر را دوچندان می‌کند. یک کرم پودر باکیفیت می‌تواند پوستی صاف و یکدست برایتان به همراه داشته باشد. زمینه ای مناسب برای آرایشی بی‌عیب و نقص. کرم پودر بورژوا فاقد چربی با بافتی ابریشمی و اثری طبیعی روی پوست ، پوست شما را یکدست می کند.

پنکیک روشن بورژوآ

پنکیک روشن بورژوآ

برای داشتن یک آرایش ایده‌آل از چه لوازم آرایشی باید استفاده کرد که حکم تثبیت‌کننده را روی پوست ایجاد کند و آرایشی گیرا و تاثیرگذار داشته باشیم؛ استفاده از پنکیک با اصول استفاده درست به شما کمک خواهد کرد. محصولی که توسط شرکت بورژوا «Bourjois» تولید شده مدل Healthy Balance است که ماندگاری ۱۰ ساعته را روی پوست تضمین می‌کند. این محصول با داشتن مواد غنی شده از میوه‌های درمانی جهت حفظ و بازگرداندن توازن پوست کاربرد دارد. شرکت بورژوآ فرانسه در تولید محصولات خود با توجه به تکنولوژی روز دنیا پیش رفته است و هدف این برند تولید محصولات با بهترین مواد اولیه و کیفیت مرغوب خواهد بود. استفاده از پنکیک در تثبیت آرایش شما نقش دارد و اگر بخواهیم آرایشمان ماندگار باشد باید حتما از پدهای مخصوص به این‌کار استفاده شود. پنکیک به پوست حالتی صاف، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین مرحله آرایش استفاده می‌شود تا چربی اضافه‌ای که رو پوست ممکن است شاهد آن باشید را بگیرد.

رژ گونه بورژوا

رژ گونه بورژوا مدل 33 Lilas D'OR

رژگونه‌ها در دو نوع پودری و کرمی توسط تولیدکنندگان مختلف تولید می‌شوند،پرکاربردترین نوع پودری است که حالت طبیعی و جذب چربی پوست را عهده‌دار است. رژگونه بورژوآ از نوع پودری دارای بافت سبک و نرم، همچنین حاوی رایحه‌ی گل رز است. شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی بورژوآ با چندین سال سابقه در این زمینه توانسته نظر اکثر مشتریان را به خود جلب کند و محصولات خود را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد تا نیاز پوست را تامین کند. خیلی از خانم‌ها استفاده از رژگونه را در برنامه روزانه خود دارند حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشند با استفاده از رژگونه چهره‌ی خود را بشاش خواهند کرد. این محصول دارای آینه و برس است که ابعاد کوچک در هر نوع کیف آرایشی جای داده می‌شود. رزگونه بورژوا دارای تن نارنجی است که این تن رنگ برای گونه ها کاملاً مناسب است البته نباید در رژگونه زدن زیاده‌روی کرد چون چهره‌تان را مصنوعی خواهد کرد. یکی از معیارهای انتخاب رژگونه سازگاری آن با رنگ پوست خواهد بود که می‌توان رنگ آن را با سایه‌چشم و حتی رژلب خود نیز ست کرد.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل حجم دهنده بورژوآ

ریمل محصولی آرایشی است که معمولاً به‌منظور ضخیم شدن یا افزایش حجم مژه استفاده می‌شود. کمپانی بورژوآ ریمل «Volume Glamour» را تولید کرده که از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده و حاوی موم طبیعی است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۷ آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده می‌شد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول در فرمول‌های مختلف و در حالت مایع در دسترس مصرف کننده قرار دارد. با افزایش تقاضای مصرف این محصول، امروزه تنوع بی‌شماری توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌کننده حق انتخاب زیادی دارد. این محصول با داشتن موم طبیعی در انعطاف پذیری مژه‌ها نقش داشته است و مژه‌ها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی رو پلکتان احساس نکنید.

پالت سایه چشم بورژوا

پالت سایه چشم بورژوا مدل M717

رنگ های موجود در پالت سایه چشم چهارتایی بورژوا مدل Smoky Stories هماهنگی بسیار مناسبی با یکدیگر دارند و با وجود یک رنگ اکلیلی در بین آنها می توان جلوه ای براق بر روی پلک ها ایجاد نمود. یک اپلیکیتور نیز در جعبه موجود است که به راحتی استفاده از سایه کمک می نماید.

کانسیلر بورژوآ

کانسیلر بورژوآ مدل Blur The Lines شماره 01

کانسیلر استیکی بورژوآ مدل Blur The Lines، دارای رنگدانه‌‎ های فراوان است که باعث پوشانندگی بالاتر می شود، بنابراین تمام لک های کوچک، قرمز و کک و مک را به بطور کامل پوشش می دهد. این محصول پس از استفاده، چین و چروک های دور چشم را محو کرده و بافتی نرم، طبیعی و صاف را برای شما به ارمغان می آورد این کانسیلر رطوبت پوست را حفظ می کند و برای انواع پوست مناسب می باشد. همچنین از این محصول می توانید برای پوشاندن نواقص پوستی کل صورت نیز استفاده کنید.

برچسب‌ها: لوازم آرایش ,

موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکاتی که باید قبل از خرید کوله پشتی لپ تاپ بدانید
دو شنبه 13 خرداد 1398 ساعت 11:41 | بازدید : 578 | نویسنده : علی | ( نظرات )

لپ‌تاپ وسیله گرانی است پس باید به فکر ایمنی و حفاظت از آن باشید. درواقع بعد از خرید لپ‌تاپ، باید چند گام دیگر هم طی کنید تا فرایند خریدتان تکمیل شود. اما از میان انواع کیف‌ها و کوله پشتی لپ تاپ باید کدام گزینه را انتخاب کنید؟ در این مقاله به شما برای خرید کوله پشتی لپ تاپ کمک خواهیم کرد.

چرا باید یک کوله پشتی لپ تاپ داشته باشید؟

کوله پشتی لپ تاپ

برای حفاظت از لپ‌ تاپ و حمل ساده‌تر آن باید از کیف استفاده شود یا کوله‌پشتی؟ پاسخ به این پرسش، پاسخی قطعی نیست. هر کس سبک زندگی و استایل مخصوص به خود را دارد. بعضی از افراد دوست دارند همیشه تیپی رسمی و کلاسیک داشته باشند. بدیهی است که خرید کوله پشتی لپ تاپ برای آنها چندان جالب نیست. هر چند که تیپ و استایل موضوع مهمی است اما سلامت بدن از هر چیزی دیگری واجب‌تر به نظر می‌رسد. پس حتی اگر کلاسیک و رسمی‌پوش هستید باز هم خوب است به خرید یک عدد کوله پشتی با شکل و شمایل رسمی اما راحت و براساس اصول ارگونومیک فکر کنید.

نکات مختلفی در این انتخاب دخیل هستند. علاوه بر سبک و استایلی که دارید، باید کاربرد لپ‌تاپ هم در خرید کیف و کوله در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است، مسافتی طولانی را با لپ‌تاپ طی کنید یا وسایل متعدد دیگری هم در کنار آن حمل می‌کنید، انتخاب کوله پشتی لپ تاپ نسبت به خرید کیف، گزینه بهتری است. پس نخست، با خودتان مذاکره کنید و ببینید که از نظر شکل و استایل، کاربرد و استفاده و سهولت حمل و تردد، کوله‌پشتی برایتان مناسب‌تر است یا کیف.

به طور کلی، کوله‌پشتی می‌تواند سهولت و راحتی زیادی برایتان به همراه بیاورد. اگر کوله پشتی لپ تاپ به شکلی استاندارد و اصولی طراحی شده باشد، حمل لپ‌تاپ‌های سنگین هم با آن راحت خواهد بود و فشار کمتری به بدن وارد می‌کند. در ادامه به نکاتی درباره خرید کوله پشتی لپ تاپ پرداختیم.

اندازه کوله‌ لپ‌تاپم چقدر باید باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

اندازه لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در خرید کوله‌پشتی در نظر بگیرید. کوله‌ پشتی‌های  لپ تاپ در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و باید ببینید کوله مورد نظرتان برای لپ‌تاپ جای کافی دارد یا خیر. بیشتر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ۱۵ اینچی هستند. البته لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی بزرگ هم در بازار عرضه می‌شوند و طرفداران خود را دارند. در هر حال، باید اندازه صفحه لپ‌تاپتان را بدانید و بنا به حجم و ابعادش، دست به خرید کوله‌پشتی مناسب بزنید. 

درصورتی‌که دقیقا اندازه صفحه لپ‌تاپتان را نمی‌دانید، از این روش استفاده کنید: با یک متر قطر صفحه نمایش را اندازه‌گیری کنید. اگر مترتان برحسب اینچ درجه‌بندی شده باشد که هیچ اما اگر برحسب سانتی‌متر است، با جست‌و‌جویی ساده در گوگل سانتی‌متر را به اینچ تبدیل کنید و ببینید که لپ‌تاپتان چه ابعاد و اندازه‌ای دارد یا اصطلاحا «چند اینچی» است. فقط نباید به اندازه لپ‌تاپ در خرید کوله‌پشتی دقت کنید. باید ببینید که وسایل جانبی و کاور یا همان پوششی که برای آن استفاده می‌شود هم چقدر از فضای کوله را به خود اختصاص می‌دهند.

مثلا کوله‌پشتی منتخب‌تان از فضای کافی برای گذاشتن شارژر، ماوس و… برخوردار است یا خیر. بعضی از افراد دوست دارند  لپ‌تاپ‌شان را داخل یک کاور یا پوشش زیپ‌دار یا بدون زیپ بگذارند و بعد آن را در کیف قرار بدهند. پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید، به این موضوع هم دقت کنید.

اندازه لپ تاپطول کوله پشتیعرض کوله پشتی
۱۵ اینچی و کوچک‌تر ۳۵ سانتی‌متر ۲۵ سانتی‌متر
۱۳ اینچی و کوچک‌تر ۳۱ سانتی‌متر ۲۲ سانتی‌متر

جنس کوله پشتی لپ تاپ باید چطور باشد؟

جنس کوله پشتی لپ تاپ

وقتی از جنس کوله پشتی لپ تاپ صحبت می‌کنیم یعنی مستقیما درباره کیفیت آن حرف می‌زنیم. جنس و موادی که در تولید هر وسیله‌ای به کار گرفته می‌شود، اصلی‌ترین عنصری است که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. لپ‌تاپ‌ها معمولا از جنس چرم، فوم، برزنت یا ترکیب نایلون و پلی‌استر هستند:

۱. چرم

کوله پشتی لپ تاپ چرمی هم جنس و کیفیت خوبی دارد و هم شیک است. برای کسانی که در مکان‌های رسمی تردد دارند و مثلا لپ‌تاپشان را به اداره و شرکت می‌برند، خرید کوله‌پشتی چرمی توصیه می‌شود. دوام کوله‌های چرمی هم زیاد است و اگر از آنها خوب محافظت کنید به راحتی خراب نمی‌شوند. تصویر کوله‌پشتی از این جنس را در شکل بالا در شماره یک مشاهده می‌کنید.

۲. فوم

کوله‌پشتی‌های فومی برای محافظت از لپ‌تاپ در برابر ضربه بسیار مناسب هستند. اگر به کوله‌های فومی، ضربه‌ای وارد شود، به خاطر فومی که در آنها به کار رفته است، آسیب اندکی به وسایل موجود در آن وارد می‌شود. (تصویر شماره ۲)

۳. برزنت

برزنت هم جنس بسیار محکم و مقاومی است. کوله پشتی لپ تاپ برزنتی از وسیله در برابر نور خورشید، باران و… محافظت می‌کند. اما یادتان باشد که برزنت در مقابل نفوذ آب مقاوم است ولی جنسی ضدآب محسوب نمی‌شود. پس هر چند از کوله‌های برزنتی می‌توان در شرایط آب و هوایی سخت بهره برد اما اگر کوله‌تان در آب بیفتد قطعا آب به وسایل درون آن نفوذ خواهد کرد. (تصویر شماره ۳)

۴. ترکیب نایلون و پلی‌استر

کوله پشتی لپ تاپ از جنس نایلون و پلی‌استر دوام زیادی ندارد. در واقع، این نوع از کوله‌پشتی‌ها در میان جنس‌های دیگر کمترین کیفیت را دارند. پس اگر در میان کوله‌های دیگر به گزینه دلخواهتان نرسیدید به سراغ این جنس بروید. در غیر این صورت، خرید کوله نایلون-پلی‌استری توصیه نمی‌شود. (تصویر شماره ۴)

آیا کوله‌ای که انتخاب کردم اندازه و فرم مناسبی دارد؟

کوله پشتی لپ تاپ

 

در خرید کوله پشتی لپ تاپ باید به راحتی حمل و استفاده هم توجه داشته باشید. مثلا سطح پشت کوله و بندهای آن از ارکان اساسی و مهمی هستند که اگر به خوبی طراحی و ساخته نشده باشند به کمر و شانه‌ها آسیبی جدی وارد می‌کنند. بندهای کوله‌پشتی باید پهن باشد تا شانه‌ها را آزار ندهد و به کمر و شانه فشار وارد نکند. ضمن اینکه، لازم است بندها قابل تنظیم باشند تا بتوانید، جایگاه کوله روی شانه‌ها و کمر را متناسب با میل و ساختار بدنتان تنظیم کنید. 

قسمت پشت کوله پشتی لپ تاپ هم که با کمر و پشت‌تان در تماس است باید جنس مناسبی داشته باشد. منظور از جنس مناسب چیست؟ کوله‌ای دارای جنس مناسب است که قابلیت گردش هوا در بافت این قسمت از آن وجود داشته باشد. تا هوا بتواند از میان بدن و کوله جریان پیدا کند. در آخر هم به تناسب ابعاد کوله با اندام خود دقت داشته باشید. کوله‌ای کوچک بر اندامی بلند و بزرگ یا بالعکس هم آزارتان می‌دهد و هم ظاهری نامناسب پیدا خواهد کرد.

بخش‌های مختلف و زیپ‌های کوله پشتی لپ تاپ باید چگونه باشد؟

کوله پشتی لپ تاپ

جنس زیپ‌ها و مکان قرارگیری آنها در کوله پشتی لپ تاپ هم بسیار مهم است. زیپ‌های فلزی معمولا دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به زیپ‌های پلاستیکی دارند. از نظر محل قرارگیری زیپ هم به این موضوع دقت کنید که اگر کوله پشتی لپ تاپ دارای یک زیپ بزرگ باشد و بخش‌بندی‌های دیگری نداشته باشد، ایجاد نظم و ترتیب میان محتویات آن کمی سخت می‌شود.

بعضی از انواع کوله پشتی، علاوه بر زیپ و تشکیلات مربوط به آن یک رویه محافظ دارند که بعد از کشیدن زیپ، روی کوله قرار می‌گیرد و در برابر نفوذ نور خورشید و آب هم بیشتر از لپ‌تاپ محافظت خواهد کرد.

اگر قرار باشد که کوله‌پشتی را برای سفر خریداری کنید باید حواستان به دسترسی به لپ‌تاپ باشد. مثلا ساختار کوله باید طوری باشد که در هواپیما یا اتوبوس و… به راحتی بتوانید آن را از کوله خارج کنید و دیگر نیازی به بیرون آوردن وسایل دیگر موجود در کوله‌پشتی و به هم خوردن نظم آن نباشد.

 

کوله پشتی لپ تاپ

جمع‌بندی نهایی

بعد از اینکه با نکات مهم برای خرید کوله پشتی لپ تاپ آشنا می‌شوید از میان گزینه‌های متعدد موجود در بازار به انتخاب‌های بهتری دست خواهید زد. نکته مهم دیگری هم که در خرید حتما در نظر می‌گیرید و نیاز به اشاره کردن به آن وجود ندارد، قیمت است. قیمت هم یکی از ابزارهایی است که محدوده انتخاب‌تان از میان موارد مختلف را مشخص می‌کند. در نهایت با در نظر گرفتن مجموعه نکات مذکور، کوله پشتی لپ تاپ مناسب و زیبایی برای خود بخرید و از حمل آن در سفر، محل کار، دانشگاه و… لذت ببرید.

اگه برای خرید کوله پشتی لپ تاپ آماده اید به فروشگاه اینترنتی زرینچه سر بزنید و از بین مدل های مختلف کوله پشتی های لپ تاپ خرید کنید:

www.zarinche.com

منبع: درجه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۱۱ کیف لپ تاپ مسافرتی، کاربردی و باب روز
یک شنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:12 | بازدید : 502 | نویسنده : علی | ( نظرات )
به در روزگار توسعۀ ارتباطات و اطلاعات هرگز دست‌خالی سفر نمی‌کنیم. معمولاً امکان ندارد بدون تجهیزات هوشمندمان جایی برویم و برای حمل صحیح و محافظت از لپ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل، گجت‌های کوچک و دفتر و دستکمان هیچ‌چیز بهتر از کوله پشتی لپ تاپ یا کیف و کوله مسافرتی نیست. خیلی از توریست‌های حرفه‌ای به دیگران توصیه می‌کنند که سبک و ساده سفر کنید.
چه صورت؟ می‌گویند کفش راحتی به پا کنید و فقط یک کوله همراهتان ببرید. به‌عبارتی حداقلی سفر کنید و اجازه ندهید که ملزومات سفر اضافه، آزادی عمل و جنب‌و‌جوشتان را سلب کنند. البته عاقلانه است که کفش باکیفیت، راحت و استانداردی انتخاب کنیم و کیف و کولۀ همراهمان هم مرغوب، جادار و مجهز باشد. در این مقاله به سراغ کاربردی‌ترین کیف لپ تاپ مسافرتی از بهترین‌های ۲۰۱۸ رفته‌ایم و می‌خواهیم از خواصشان با شما سخن بگوییم. حتماً در مقالات جداگانه‌ای به معرفی تازه‌های کفش، پوشاک و سایر تجهیزات سفر نیز خواهیم پرداخت. این نوشتار ترجمۀ مقاله‌ای است از نشریۀ اینترنتی اسمارتِر تراول، به قلم شانون مک‌مَن و به معرفی ۱۱ کیف‌ لپ‌تاپ مسافرتیِ مرغوب و باب روز پرداخته است.

کیف‌های لپ‌تاپ امروزه صرفاً به درد مسافران تجاری نمی‌خورند و کاربردی بیش از کیسۀ حمل پیام و کوله‌های پستی یافته‌اند. کیف‌های لپ‌تاپِ استایلیش و باب‌روز، گسترۀ متنوع و قابل‌توجهی دارند. از کوله‌پشتی‌های ترندی تا دیزاینر تاوت بگ‌ها (کیف‌های دستی جادار) را می‌توان در این گستره گنجاند و البته بهترین انواعشان همان‌هایی هستند که از سخت‌افزارهای هوشمندتان مراقبت می‌کنند و درعین‌حال بخشی از استایلتان محصوب می‌شوند. ضمناً اگر قصد دارید در هواپیما فیلمی تماشا کنید یا به کارهایتان برسید بهترین اقلام همراه همین کیف‌های سبک مسافرتی هستند که لپ‌تاپ و ابزارهای الکترونیکتان را در خود گنجانده‌اند و کماکان یک‌عالمه جای اضافه برای گنجاندن وسایل ضروری سفر دارند.

حالا به‌ترتیب این ۱۱ کیف و کولۀ مسافرتی را با هم مرور می‌کنیم:

۱- کوله‌پشتی لپ‌تاپ جِما پاپینز

(JEMMA Poppins Backpack Tote)

اخیراً ماه‌ها وقت صرف کرده‌ام و بالا و پایین بازار را در پی تک‌شاخ و قلندر کیف‌های لپ‌تاپ زیر و رو کرده‌ام. دنبال کوله‌پشتیِ چرمی باب‌ روزی می‌گشتم که حرفه‌ای، کاربردی و جادار باشد، راحت زیر پا قرار بگیرد و در مکان‌های شلوغ هم این قابلیت را داشته باشد که ضربدری روی دوشت بیندازی تا بتوانی راحت‌تر حرکت کنی. بلأخره به مقصودم رسیدم. کوله‌پشتی لپ‌تاپِ جما پاپینز با طراحی جمع و جور و بی‌نظیرش دقیقاً همان چیزی بود که دنبالش بودم. این کیف دوکاره به دو حالت کوله‌پشتی و کیف‌دستی قابل استفاده است و به اندازه‌ای بزرگ است که بتوانید لپ‌تاپ ۱۵ اینچی‌تان را در آن قرار دهید. فکر می‌کنم جما پاپینز با جیب‌های داخلی جادار و نظم‌یافته، بخش‌های ویژه‌ای برای قرار دادن انواع کارت، جاموبایلی مناسب و آن جاکلیدی جداشدنیِ جالبش بهترین و کامل‌ترین کیف سفری است که می‌توانید همراهتان ببرید. معمولاً طراحی کوله‌پشتی‌های سفر، پیچیده و شلوغ است. این کیف‌ها غالباً قطعات غیرضروری و بندهای حجیم و جداشدنی دارند، اما پاپینز جوری ساخته شده که قطعاتش بدون جداشدن از زمینۀ اصلی، تغییر شکل می‌دهند و خواستۀ شما را تأمین می‌کنند. حلقه‌های محکمِ فلزی متصل به بندهای چرمی به کاربر این امکان را می‌دهند که با یک حرکت، کوله را به کیف دوشی تغییر دهد. قطعۀ طلایی رنگی هم برای تنظیم اندازۀ بند کیف درنظر گرفته شده است. طراح دو دستۀ ساده هم به بالای کیف اضافه کرده تا حمل دستی و جابه‌جا کردن آن به راحتی صورت بگیرد.

۲- کیف لپ‌تاپ دِین داور راین

 (Dagne Dover Ryan Laptop Bag)

با انتخاب این کیف لپ‌تاپ که از الیاف پارچه‌ایِ بسیار مرغوبی تهیه شده، تعریفتان از استاندارد کیف سفری تغییر می‌کند. کیف لپ‌تاپ دین داور راین، طراحی شکیلی دارد و می‌تواند مصارف رسمی و غیررسمی داشته باشد. رویۀ خارجی کیف از جنس عایق نئوپرن است و جلوۀ شیک و برازنده‌ای دارد. بخش‌های قابل‌توجه این کیف از این قرارند: روکش استوانه‌ای برای یکپارچه کردن دسته‌ها، دو محفظۀ اصلی زیپ‌دار داخلی، جیب‌های نظم‌دهنده، بندهای قابل ارتجاع، جاکلیدی، بند دوشی و دو دستۀ بلند و راحت برای حمل دستی.

۳- کوله‌پشتی ۱۸ لیتری برند اس‌تی‌ام

 (STM Backpack 18 L)

این کوله‌پشتی زیبا و کیف لپ‌تاپِ جمع‌و‌جور، گل سرسبد محصولاتِ اس‌تی‌ام است. این کیف مسافرتی، رده‌بندی جنسیتی ندارد، از محفظۀ لپ‌تاپ تسمه‌ای ۱۵ اینچی برخوردار است و دستگاهتان را از هر نوع ضربه و فشار آسیب‌رسان محافظت می‌کند. کولۀ اس‌تی‌ام ویژگی‌های خوشایندی برای کاربر دارد که از بین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: خروجی کابل برق که به شما امکان شارژ راحت و ایمنِ ابزارهای الکترونیک را می‌دهد، محفظه‌هایی برای AirPod و هدفون‌های بی‌سیم، رویۀ خارجی ضد آب و البته دستۀ مقاومی برای حمل دستی.

۴- کیف لپ‌تاپ برزنتی و ضدآب برند واسچی

 (VASCHY Water-Resistant Waxed Canvas Laptop Tote)

کیف لپ‌تاپ چرمی- برزنتیِ واسچی از بهترین کیف‌های لپ‌تاپ است، مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و هرآنچه را که از کیف لپ‌تاپ انتظار دارید برآورده می‌سازد. این کیف، متریال باکیفیتی دارد و مجهز به پوشش ضدضربه و لایۀ زیرین تقویت‌شده است. همۀ این‌ ویژگی‌ها این کیف را به محصول مقاومی بدل می‌سازند که می‌تواند انتخاب خوبی برای مشتری باشد.کیف لپ‌تاپ برزنتی واسچی امسال با قیمت ۵۰ دلار روانۀ بازار شد و در دسترس مصرف‌کننده قرار گرفت.

۵- کیف لپ‌تاپ دلسی چاتلت

(DELSEY Chatelet Soft Air Shoulder Bag)

یکی از انواع جمع‌و‌جور کیف‌های لپ‌تاپ، مدل دلسی چاتلت با بند شانه‌ای نرم است که مشخصاً برای بیزینس کلاس طراحی شده است. کیف دلسی جلوۀ زیبا و طراحی شکیلی دارد، شباهتی به کیف‌های لپ‌تاپ مرسوم ندارد و بااین‌حال از دو محفظۀ اختصاصی برای نگهداری ابزارهای الکترونیک برخوردار است. ابعاد داخلی کیف 40.64 × 30.48 × 15.24 سانتی‌متر است. رویۀ ساخته‌ شده از چرم وگان، کفۀ زیرین دندانه‌دار و آستردوزی ظریف، این کیف سفری را به محصول عالی و بادوامی مبدل ساخته‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های این کیف، برخورداری از کیف کوچک جداشدنی برای اقلام کوچک‌تر است. ضمناً  یکی از امتیازات این کیف مرغوب این است که ۱۰ سال گارانتی خدمات پس از فروش دارد.

۶- کوله‌پشتی لپ‌تاپ ۳۰ لیتری کلتی آردنت

(KELTY Ardent 30L Laptop Backpack)

کیف لپ‌تاپ خوشگل، راحت و بادوام کِلتی آردنت با گنجایش ۳۰ لیتر، در ۵ رنگ متفاوت به بازار عرضه شده است. این کولۀ زیبا در پنل پشتی‌اش، محفظه‌ای برای نگهداری لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دارد. ضمناً در این قسمت، محفظه‌ای برای نگهداری پاسپورت و مدارک محرمانه در نظرگرفته شده و بخشی هم برای قرار دادن تبلت دارد. محفظۀ اصلی کیف آن‌قدر بزرگ و درندشت است که می‌توانید لباس و خرت‌ و پرت‌های دیگر را مجزا از بخش وسایل الکترونیک در آن بگنجانید. محفظۀ جلویی کیف کوچک‌تر است و یک‌عالمه جیب نظم‌دهنده برای حفاظت از اکسسوری‌های کوچک مثل تلفن همراه، عینک آفتابی و داروهایتان دارد. کیف راحت و جادار کلتی آردنت انتخاب خوبی برای پیاده‌روی یا سفرهای هوایی است و در مقام کیف مسافرتی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

۷- کوله‌پشتی دایپربگِ برند توالو لیتل

(TWELVElittle Unisex Courage Backpack Diaper 

کوله‌پشتی دایپربگِ برند توالو لیتل انتخاب مناسبی است برای شما پدر و مادرهای نازنین که پرمشغله‌اید و به تازگی صاحب فرزند شده‌اید. این کیفِ دوکاربردی هم ساک بچه است هم کیف لپ‌تاپ. زنانه و مردانه ندارد و برای هر دو جنس قابل استفاده است. دایپربگ، پنلی مخفی برای تعویض پوشک دارد و از جیب‌های نظم‌یافته برای نگهداری بطری‌ شیر، پوشک، دستمال مرطوب و ملزومات کودک برخوردار است. درمجموع این کوله‌پشتی بیشتر به ساک ملزومات کودک می‌ماند و البته می‌توان آن را به‌ مثابۀ کیف لپ‌تاپی مبتکرانه و باب روز هم در نظر گرفت. محفظۀ پددار این کیف هیجان‌انگیز برای نگهداری لپ‌تاپ و آی‌پد ۱۴ اینچ مناسب است. به‌علاوه پوشش بیرونی آن ترکیبی از نایلون ضدآب و چرم است که شمایلی کاربردی و درعین‌حال مرغوب و به‌دردبخور به این محصول می‌بخشد.

۸- کوله‌پشتی لپ‌تاپ اوسپری آرکان

(Osprey Arcane Large Day Pack)

کوله‌پشتی جادار و سبک اوسپری آرکان، حکم یابوی باربرتان را دارد که در سفر هوایی یا رفت‌و‌آمد به محل کار با شما می‌آید. این کولۀ عالی و به‌دردبخور از محفظه‌ای اختصاصی برای حفاظت از لپ‌تاپ ۱۵ اینچی برخوردار است. پنل نرمِ پشتی کیف، مصارف بسیاری دارد و در بندها هم محفظه‌هایی پنهان برای نگهداری از اقلام کوچک، کارت‌های مسافرتی و وسایل ارزشمند در نظرگرفته شده است.

۹- کیف لپ‌تاپ بلا از برند لوکس اند نیکس

(Lux and Nyx Bella Laptop B

اگر قصد دارید با خرید کیف سفر کمی ولخرجی کنید، لااقل چیزی را انتخاب کنید که مصارف متنوعی داشته باشد؛ یعنی به درد کار، باشگاه، مسافرت و مهمانی‌های خودمانی هم بخورد. بلا از برند لوکس اند نیکس همین اعجوبۀ پرکاربردی است که دنبالش هستید. این کیف شکیل از محفظۀ نگهداری کفش، بخش محافظت از لپ‌تاپ و بندهای شانه‌ای خیلی راحت برخوردار است. بلای زیبا محفظه‌ای برای نگهداری از تبلت ۱۳ اینچی دارد و حاوی فضاهای مناسب برای محافظت از قدری لباس، یک جفت کفش، یک بطری آب و حتی تشک یوگا یا تری‌پاد دوربینتان است.

۱۰- کوله‌پشتی لپ‌تاپ فالریون کانکن

(Fjallraven Kanken)

حتی اگر تابه‌حال نام فالریون به گوشتان نخورده باشد، به احتمال زیاد، ساز و برگ تبلیغاتیِ این کوله‌پشتی‌ استاندارد و باب روز سوئدی را در فرودگاه دیده‌اید. محفظۀ اصلی کوله‌پشتی فالریون کانکن، این محصول را به کیف سفری و همراه شخصیِ ایده‌آلی مبدل می‌کند. می‌توانید لپ‌تاپ ۱۵ اینچی‌ و خرت‌و‌پرت‌های شخصی را در این کوله بگنجانید. اشلی روسی، یکی از گردشگران حرفه‌ای در بارۀ این کیف سفری می‌گوید:” این کوله برای گنجاندن لپ‌تاپ و همۀ ملزومات سفر برای پرواز کوتاه یا طولانی فوق‌العاده است؛ ضمن آن‌که در سفرهای زمینی و پیاده‌روی هم عملکرد خیلی خوبی دارد.”

۱۱-کوله‌پشتی لپ‌تاپ جنیوس‌پک

(GeniusPack Commuter Backpack)

کیف محبوب من برای پروازهای کاری و تجاری، همین جنیوس‌پکِ عالی و کاربردی است که به راحتی زیرصندلی هواپیما قرار می‌گیرد. این کولۀ بی‌نظیر از دو محفظۀ اصلی و بخش مجزایی برای ابزارهای الکترونیک برخوردار است و می‌تواند لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر (مثل لپ‌تاپ ۱۶ اینچی من) و بیشتر تبلت‌ها (مثلاً تبلت ۱۰ اینچی من) را در پنل فشرده و محافظش بگنجاند. وقتی مخزن بار بالای سرتان گنجایش محدودی دارد و هربار کلی دردسر برای چپاندن کیف همراهتان می‌کشید، به ارزش این کولۀ سفریِ شیک و به‌دردبخور پی می‌برید که به راحتی زیر صندلی یا جلوی پا قرار می‌گیرد و برای سفر گزینۀ بسیار مناسبی است.

به این ترتیب به پایان این مقاله می‌رسیم. در این مقاله ۱۱ کیف سفری مرغوب و کاربردی را به شما معرفی کردیم. این کیف‌ها در زمرۀ بهترین‌های سال ۲۰۱۸ هستند و بدون شک محصولات باارزشی محسوب می‌شوند. برایمان بنویسید که معمولاً چگونه سفر می‌کنید و انتظارتان از کیف و کولۀ مسافرتی چیست.

برچسب‌ها: کیف , کیف لپ تاپ ,

موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هفت ریزه‌کاری برای انتخاب درست کیف مجلسی زنانه
جمعه 10 خرداد 1398 ساعت 15:2 | بازدید : 594 | نویسنده : علی | ( نظرات )

اگر تمام قوانین خوش‌پوشی در مهمانی‌ها را رعایت کنید اما کیف مجلسی زنانه‌ای در دست بگیرید که مناسب نیست، انگار هیچ کاری نکرده‌اید. برای انتخاب و خرید کیف زنانه مجلسی، ما به کمک‌تان آمده‌ایم تا بتوانید با استفاده از چند قانون کلی، مدل‌های زیبا و مناسبی انتخاب کنید.

مدل کیف مجلسی زنانه طرح‌دار یا ساده؟

وقتی لباس‌تان طرح دارد، بهتر است سراغ کیفی بروید که ساده است. وقتی هم کیف‌تان طرح دارد، باید لباس ساده بپوشید. اینطور نیست که اگر این قانون را موقع خرید کیف مجلسی زنانه رعایت نکنید فاجعه رخ بدهد اما واقعیت این است که ترکیب ساده و طرح‌دار معمولا شیک‌تر از طرح‌دار و طرح‌دار است.

چه رنگی بخرم؟

اگر لباسی که قرار است در مهمانی به تن کنید مشکی است، می‌توانید سراغ کیفی با رنگ غالب مشکی بروید اما باید یادتان باشد قرار نیست این کیف تماما مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر است کیفی انتخاب کنید که روی آن با طلایی یا نقره‌ای کار شده است.

نکته‌ی بعدی به کار خانم‌هایی می‌آید که پوشیدن لباس‌های رنگی را به لباس مشکی ترجیح می‌دهند. این خانم‌ها می‌توانند از کیف مجلسی زنانه ای استفاده کنند که یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ پیراهن مجلسی‌شان باشد. برای مثال اگر پیراهن شما به عنوان یکی از این خانم‌ها، آبی روشن است بهتر است کیف سرمه‌ای یا آبی تیره در دست بگیرید.

کیف مجلسی زنانه آلدو

چه فرمی انتخاب کنم؟

فرم معمول کیف مجلسی زنانه، مستطیل است اما قرار نیست قطعی باشد و نتوانید سراغ فرم‌های دیگر بروید. استفاده از کیف‌های مثلثی، دایره‌ای و بیضی به عنوان اشکال هندسی رایج و کیف‌هایی که فرم‌های متفاوت دارند، مثل مدل‌هایی که شبیه قلب هستند، برای شما آزاد است.

یک نکته‌ی دیگر را هم به خاطر داشته باشید؛ اگر قدتان بلند است و لاغر هستید، از کیف‌های گرد و اگر قد کوتاه و تو پُر هستید سراغ مدل‌های مستطیلی بروید.

چه اندازه‌ای باشد؟

جواب این سوال به وسایل ضروری که قرار است در مهمانی به همراه داشته باشید، بستگی دارد. اگر وسایل‌تان زیاد نیستند، با خیال راحت سراغ مدل‌های دستی یا Clutch Bag با سایز کوچک بروید یا از مدل‌های دوشی کوچک استفاده کنید. اما اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف‌های بزرگتر دوشی بروید. وسایل ضروری که حتما باید در کیف شما باشند شامل کلید، گواهینامه، مقداری پول نقد و کارت بانکی، رژ لب و گوشی همراه می‌شود. هر چیزی به غیر از این‌ها به وسایل‌تان اضافه شد، کیف بزرگتری در دست بگیرید.

سراغ کدام جنس نروم؟

جیر، چرم، پولک دوزی، مروارید دوزی، ساتن و ابریشم جزو معمول‌ترین یراق آلات و جنس‌های کیف مجلسی زنانه هستند و شما در انتخاب تک‌تک‌شان آزاد هستید. فقط یک نکته‌ی مهم را به خاطر داشته باشید: ساتن و ابریشم ممکن است زودتر از جنسی مثل چرم یا جیر کثیف شوند و تمیز کردنشان هم سخت‌تر است. کیف‌های پولک دوزی یا مروارید دوزی شده هم ریسک گیر کردن به لبه‌های تیز و پاره شدن دارند. بنابراین سراغ این جنس کیف‌ها بروید اگر خیلی مراقب‌شان هستید.

کیف مجلسی زنانه پونت روما

بند داشته باشد یا نه؟

کیف بدون بند، نمونه‌ی کلاسیک کیف مجلسی زنانه است. خانم‌هایی که قصد استفاده از این مدل کیف‌ها را دارند باید حواس‌شان باشد که با در دست گرفتن کیف بدون بند، عملا یک تنها یک دست‌شان آزاد است. اما استفاده از کیف‌های دوشی به آن‌ها آزادی عملی بیشتری می‌دهد و احتمال جا گذاشتن یا گم شدنش هم کمتر است. بهتر است بند کیف شما از زنجیر تهیه شده یا ترکیبی از چرم و زنجیر باشد. جدیدترین نوع کیف هم مدل‌هایی است که مچ‌بند دارند و دور مچ دست قرار می‌گیرند.

کیف مجلسی زنانه مانگو

با چه چیزهایی ست کنم؟

اگر موقع ست کردن لباس، زیورآلات و کیف مجلسی‌تان، به بعضی ریزه‌کاری‌ها دقت کنید، زیبایی بیشتری به خودتان هدیه کرده‌اید.

  • سعی کنید بین تزئینات لباس و کیف‌تان هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا اگر روی سرشانه‌های پیراهن‌تان پولک دوزی شده است، کیف‌تان هم می‌تواند یک نوار پولک دوزی شده داشته باشد.
  • اگر کیف شما قفل یا بند طلایی دارد، باید از زیورآلات طلایی استفاده کنید. اگر سراغ سیلور یا نقره بروید ترکیب زیبایی ایجاد نخواهید کرد.
  • در صورتی که از جواهر یا سنگ‌های رنگی در زیورآلات‌تان استفاده می‌کنید می‌توانید بین رنگ پارچه‌ی کیف و رنگ سنگ‌های زیورآلات‌تان هماهنگی به وجود بیاورید. مثلا زمرد را با کیف سبز ست کنید و یاقوت را با قرمز.

فروش ویژه کیف مجلسی زنانه

برای تجربه کردن یک خرید اینترنتی لذت بخش آماده اید؟ به فروشگاه اینترنتی زرینچه سر بزنید و بهترین مدل های کیف مجلسی رو با تخفیف ویژه و ارسال رایگان بخرید.
www.zarinche.com

موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید اینترنتی کیف دستی و دوشی زنانه
چهار شنبه 1 خرداد 1398 ساعت 11:14 | بازدید : 641 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید کیف زنانه برای خانم ها با سلیقه های مختلف با معیارهای مختلف انجام می شود. خانم های کلاسیک به سبک خودشان و خانم های فانتزی هم به سبک خودشان.

برای شیک پوش بودن متناسب با اندام تان کیف بخرید

خرید کیف و ست کردن آن با لباس نیاز به مهارت خاصی ندارد و اما طبق گفته ی طراحان مد نکاتی وجود دارد که اگر قصد خرید کیف دستی زنانه دارید باید حتما انها را بدانید.خرید کیف

خرید کیف

در گذشته استفاده از کیف، بیشتر جنبه تزیینی داشت اما امروزه کیف، یکی از وسایل ضروری ما در بیرون از منزل است، اما گاهی مدل های بسیار متنوع کیف باعث می شود که نتوانیم براحتی، خریدمان را انجام دهیم. اگر قصد دارید یک کیف خریداری کنید نکات زیر می تواند به شما کمک کند. 
برای خرید در گام اول، باید کاربرد کیف را مشخص کنید. اگر به دنبال مدلی هستید که بتوانید آن را با تعداد بیشتری از لباس هایتان هماهنگ کنید، بهتر است به دنبال انواع ساده و بدون طرح بروید. رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و سبز تیره از جمله رنگ هایی است که قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ های دیگر دارد. برای مثال رنگ قهوه ای می تواند با لباس های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز نیز ترکیب خوبی را با نارنجی و زرد تشکیل خواهد داد.

خرید کیف

راهنمای خرید کیف دستی و دوشی زنانه

اگر می خواهید کیفی خریداری کنید که در آن از چند رنگ استفاده شده است باید به رنگ اصلی و زمینه دقت داشته باشید که یک رنگ خنثی باشد. هنگامی که رنگ لباس هایتان متنوع و بیشتر از 2 رنگ دارد حتما از کیف های تک رنگ استفاده کنید. 
مساله دیگری که در این میان اهمیت دارد، سایز و اندازه کیف است. اگر شما یک خانم میانسال هستید، بهتر است از یک کیف متوسط یا کوچک استفاده کنید. رنگ کیف این افراد نباید تند و زننده باشد. دختران نوجوان همیشه وسایل زیادی دارند که دوست دارند همراه خود داشته باشند. استفاده از کیف های بزرگ با رنگ های شاد برای این گروه سنی مناسب تر است. 
خانم های بلند قد می توانند از انواع کیف ها استفاده کنند، اما اگر ریز اندام و قد کوتاه هستید بهتر است از کیف های کوچک تر و جمع و جورتر استفاده کنید. 
کیف های پارچه ای بیشتر برای محیط های غیررسمی کاربرد دارد، اما اگر می خواهید برای شرکت در مهمانی های رسمی کیفی تهیه کنید بهترین گزینه می تواند یک کیف کوچک چرمی به رنگ مشکی یا قهوه ای باشد.

خرید کیف

نکاتی برای خرید کیف

هماهنگی رنگ بین کیف و کفش می تواند تأثیر زیادی در شکل ظاهری شما داشته باشد

بهتر است این دو را از یک طرح و رنگ انتخاب کنید یا دست کم جنس آنها را با هم هماهنگ کنید.اگر رنگ کیف و کفش تان هماهنگی ندارد می توانید از بند کفش همرنگ کیفتان استفاده کنید یا از طرح های خلاقانه ای مانند این استفاده کنید.
قبل از خرید کیف زنانه، به تعداد جیب های آن دقت کنید. اگر همیشه وسایل زیادی را به همراه دارید، جیب ها برای شما کاربرد زیادی خواهد داشت. ممکن است شما جزو آن دسته از خانم هایی باشید که کیف شلوغی دارند و هر بار که به دنبال چیزی هستند آن را به سختی پیدا می کنند. برای حل این مشکل از کیف های کوچک تر داخل کیفتان استفاده کنید تا وسایلتان سامان داشته باشند.
نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر دانش آموز هستید حتما از کوله پشتی های استاندارد استفاده کنید. کیف های دستی باعث افتادگی شانه ها می شود و هنگام حمل وسایل سنگین برای ستون فقرات خطرناک است. بهتر است این کیف ها بند کمری هم داشته باشد تا هنگام حرکت مدام روی شانه ها تلو تلو نخورد.

خرید اینترنتی کیف دستی و دوشی زنانه

برای خرید اینترنتی انواع کیف و دستی دوشی زنانه با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی زرینچه به آدرس www.zarinche.com مراجعه کنید.

منبع: نمناک


موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 206
:: بازدید هفته : 1125
:: بازدید ماه : 4214
:: بازدید سال : 17252
:: بازدید کلی : 42659